Dag 03- Varför du började blogga.

Varför du började blogga.

Sofia: Jag har ingen aning faktiskt, eller jo det kan ha varit såhär att jag var världens störasta Foki fan, och jag verkligen menar STÖRSTA. Jag gjorde en fan blogg osv. Herregud, men jag ville göra som henne och det blev bara så. Men för varje dag jag bloggar så blir jag bara mer och mera glad. Alltså började jag blogga för att jag ville göra som Foki. ;) Me love blogga liksom.
Nathalie; Jo det är såhär.. Jag var typ största Foki fanet under en tid i femman och då så ville jag bli som hon. Sen började jag gilla en tjej som heter Isabelle och fortsatte blogga för att bli som henne. Men efter ett tag så började jag typ blogga med kompisar och hade inte en 'idol' längre. I just love it hohoho♥

Kommentarer
Postat av: sara

Hej, fin blogg :)

Skulle bli superglad om du vill rösta på mig i Miss World Sweden :) Tack på förhand fina du :)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/sara_tuvesson

2012-04-11 @ 13:26:26
URL: http://danssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0