Dag 06- Hur är din drömkille?

Hur är din drömkille?

Sofia: Hur min drömkille är?.. JUSTIN BIEBER
Ögonen,håret, ååååååh, personligheten. pff...
Nathalie, det är en förklaring juuu.. HAN ÄR PERFEKT!

Nathalie: HAHAAH sofia är ju inte så rolig på dom här.. man ska förklara gumman!
I alla fall, min dröm kille är ju såklart Justin Bieber eller Zayn Malik. Alltså utseendet iaf eftersom jag inte vet hur dom är i personligheten. Men annars så ska han va rolig, och kunna skratta åt mina skämt som är super torra. Han ska va omtänksam och bry sig om andra och inte bara sig själv. Han ska behandla mig som om att ja vore den enda omkring honom men inte som en prinsessa vilket jag tycker är töntigt. Fysiskt så ska han helst hålla på med någon sport så han inte bara sitter hemma och latar sig och ett + om han spelar något instrument eller sjunger. Det är bland det finaste som finns.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0