Dag 1- En nytagen bild på dig och 10 fakta


Jag har en halux valgus, googla.
Jag är född år 1998, belive me its true.
Älskar att kramas, även om ja träffat personen 1 gång. HOHO
Jag är blyg men när någon snackar med mig brukar ja tillslut prata nonstop.
Funderar sjukt mycket på att skaffa lugg, jätte många tkr ja ska skaffa.
Jag är 178,1 cm och ståtlig haha.
Jag älskar att skratta, men jag ser ut som en åsna med största munnen.
Jag är en sån som hatar när folk ska leka att dom kan allting om mig.
Virvel Marsvin är det gulligaste djur som finns! Har haft 3 stycken.
Är pälsallergiker, :(
-Nathalie


Jag älskar att vara ensam, men älskar samtidigt att ha folk omkring mig.

Jag är sjukt envis, ger mig inte förns den personen säger typ okej.

Älskar att fota, kan fota hur mycket som helst.. måste bara lära mig att fota snyggt (HAHAHHA).

Som nathalie skrev, skratta är typ som mitt liv. fast ibland kan det hända att jag låter som en man. (y)

Jag gillar mat, och godis hihihi

Jag blir kallad soffan av min mamma, eller något jobbigt och fult på norska.

Älskar att borsta tänderna. skulle kunna göra det när somhelst.

jag är laktosintolerant, it's sucks!

phone är mitt liv, använder den 24/7.

jag är jätte lång! 1,68 :D så himla mycket längre än Nathalie right?

 


Kommentarer
Postat av: Ysen

-Jag tycker er design är skitfiiin! :)

2012-04-09 @ 12:46:53
URL: http://ysen.blogg.se/
Postat av: SARAH

Sv. Tack, eran design är riktigt snygg! :)



Btw. Håller med dig Sofia om att jag älskar att vara ensam, men ändå att ha folk omkring mig.

2012-04-09 @ 15:16:52
URL: http://sarahmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0