Dansa Pausa

Har ni sett våran grymt snygga design?
Tack finaste Fanny Wikström för den skit grymma designen! :D
EDIT: Såg att Sofia oxo precis skrivit om det, äsch skit samma!
Vi är iaf super nöjda! Hihi omg äntligen kan bloggen bli seriös när allt är i fokus. Men nog om det, har precis duschat och sånt men kan inte raka benen pga mitt äckliga sår. Usch! Well är helt ren nu och har smörjt in mig med min gorgio armani kräm. Mys mys! Så nu sitter jag bänkad framför tvn med mamma och snackar om lite stuff. Hon åker ju till Öland imorgon så kommer träffa henne på Söndag då.. så ska ta och stänga av för att vara lite social. Vi hörs imorgon sweethearts! Godnatt från eran Nathalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0