Hamburgare weho

Shooo säxxyys!
Sitter i min super skön soffa och har precis ätit upp min hamburgare som mamma grillade. Så bänkade mig ner i terassen och åt en stund och nu är jag inne och ska ta och fixa lite bloggstuff. Dansen gick super bra! Träffade 'han' på tuben idag och omg.. asso haha. Han log åt mig.. jag dog! men whatever tror inte ni fatta något av det jag nyss sa. Men är glad här borta iaf! Ska ta och fixa mig lite snabbt nu och sen möta Oliwia och blossom. Yeah man måste ju va ute i det här vädret!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Hej, tack för kommentaren på min blogg! :) Jättefin blogg ni med! Diggar stilen :D Kram Johanna

2012-04-29 @ 17:27:31
URL: http://johannawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0