Hissar/Dissar


Att våren verkligen är här! Känns som himla skönt att inte behöva gå runt med en tjocktröja hela tiden. Kärlek.

Killar som vågar gå runt med sin mormor/farmor eller mamma på stan. Det är så gulligt! Liksom inte leka cool och ba 'jag bryr mig inte om min familj'. ♥

Har två dansuppvisningar snart! Men har varit sjuk från den ena en gång så har missat sjukt mycket. Älskar iaf att dansa på en scen, såvida man inte gör bort sig.

Airmax, usch vad jag avskyr dom skorna! Passar på vissa men i helhet är dom verkligen ingenting för mig eller som jag skulle rekomendera.

Fester som blivit fjortisstämplade. Liksom låt vem som helst gå till vilken fest man vill utan att få massa kommentarer. Bry dig om dig själv. -.-

Tjejer med häng. Alltså ta inte illa upp om någon av er har det men det är bara min personliga åsikt. Tycker det är helt fel, det ser bara roligt ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0