Homiiee

Ojojoj, vilken bra uppdatering! Haha, jag kom nyss hem från att haft ett utveckling samtal, gick väldigt bra! Fick massa beröömm så jag känner mig cool. Nu ska jag typ äta och sedan plugga exktra mycket. Jag vet inte varför Nathalie inte uppdaterat men men. Innan jag skulle ha utvecklingsamtal så va jag ute med Nathalie, Oliwia och Nathalie P, hänge runt lite bara, slutade med att båda Nathalieorna gick hem och ja o oliwia satt ensama och käkade chips. Hihi, dagen har varit helt okej! Pussar från mig, något mera inlägg kommer snart!


Kommentarer
Postat av: W I L M A :)

tack desamma!

grymt fin header och design :)

2012-04-24 @ 19:17:49
URL: http://vvilmakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0