Learn to know me

  • Om någon tex hatar A brunnar eller så måste jag nästan alltid trampa på den för att irritera personen. Vet inte varför men jag bara gör så av ren reflex.
  • Älskar att äta, alltså jag skojar inte. Säger till mig själv varje dag att inte äta så himla mycket men det slutar med att jag sitter med något i handen. Man kanske inte kan se det på mig men äter som en häst. Ska minska liiite iaf..
  • Jag avskyr när folk säger att jag är svensk för mitt blonda hår och att jag inte kan va serb för det. Liksom är ni helt hjärndöda eller? Även om jag bara är halv.. Finns det ju sjukt många serber med naturligt blont och även från andra länder. Så himla irriterande.
  • Jag älskar att blogga och vill verkligen men helt plötsligt så har man ingen tid, asso ååh så skumt.

Bjuder på en bild som är min nuvaranda profilbild på fb. @Nathalie Kung. Jeg er cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0