Sverige=WTF?

Va fan helt seriöst?
Snö,snö och mycket mera snö! Vaknade vid 1 ungefär och det första jag såg var att på facebook var det bombat med snö statusar och sen kollar man ju ut genom fönstret och bara.. WTF? Helt otroligt ju! Mitten av april snöar det som i december. Men nu ska jag inte klaga och förstöra min dag pga av det här, hoho. Idag ska jag faktiskt ta ett jätte långt bad,skrubba mig,raka benen, smörja in mig med min strawberry lotion och sedan sätta på min sköna onepiece för att se om det kommer något bra på tv. Najjs najjs! Vad har ni för er idag babes?
Jag uppdaterar mera efter jag är klar, promise!


Kommentarer
Postat av: Sofia N

Hej jag undra om du vill vara med i veckans blogg skulle vara roligt här är länken till inlägget: http://ssofian.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment



Hoppas det var okej att jag tipsde.

Kram.

2012-04-14 @ 14:45:45
URL: http://ssofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0