Trash jeans, tokyo tröja+smycken

Tjena babes!
Hoppas ni haft en bra start på eran morgon för er som är vakna för tillfället. Jag har iaf haft det ganska najs, bara chillat och fixat mig vilket är super skönt! Som Sofia sa i inlägget här under så ska vi ju till stan för jag behöver puder eftersom mitt är slut. Sen så ska vi äta på donken, haha standard. Mys Torsdag idag så måste umgås med henne innan hon åker till Norge utan mig haha wää. Men ska inte klaga jag får väl hitta på något skoj endå inte sant? Tänkte bara visa dagens outfit lite snabbt innan jag börjar packa mina saker och sätter på mig skorna.

Tog på mig lite kläder som jag kände jag inte använt på länge. Mina trash jeans från gina tricot, tokyo tröja jag inte använt som jag fick av Sofia för typ 1 år sen, är ifrån Kappahl och lite mina små örhängen man inte ser på bilden. Lätt idag eftersom vädret suger, det spö regnar ju!?..
-Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0