Ur min garderob

Tänkte visa er några av mina absoluta favorit plagg i min garderob. Har ju en del, men valde ut några lite snabbt.

Som den här grymt snygga jeans jackan jag köpte för nog exakt 1 år sen på H&M för 500;- tror jag det va. Lätt att matcha med ett par svarta leggings, ett färgglatt linne, converse/sneakers och något fint smycke till.

Dom här två söta topparna då? Båda är ifrån hollister och jag bara älskar dom! Linnet till vänster kostade 380;- och är så himla sött! Väldigt lätt till en vardag och fest. Trekvarts tröjan till höger kostade runt 160-170;- om jag minns rätt och passar bra till ett par svarta jeans och converse. Love it♥

Till sist mina super fina hollister tshirtar, har en vit och en rosa som jag tror jag inte har visat i bloggen?.. Men iaf dom två kostade tillsammans 300;- så ungefär 150;- var för sig. Lätt att matcha med ett par jeans,jeansjacka,converse/hunters och något fint armband.
Nu har jag visat det jag tycker är bland det snyggaste i min garderob och även så gav jag er lite modetips hur man kan matcha ihop det. Pussar från eran Nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0