bekännelser

Jag är laktosintolerant (stav), fast jag äter och dricker allt med lakos i, sen går jag runt och klagar på att jag har ont i magen och pruttar ha-ha.
Min favorit färg är lila.
Demoner och andar är något jag tror på.
När jag var liten hade jag super kristal blåa ögon. Men nu har jag mera grön, grå, blåa.
Jag ÄLSKAR Justin Bieber.
Jag gillar att kolla på realityserier.
Förut var jag besat av sims, har väldigt många.
Saknar mitt "hem land" Norge.
Älskar att duscha, känslan av att känna sig ren..
Jag gillar mitt hår, fast jag önskar att det var lockigt. Sover med fläta typ varje natt, för att få det lockigt till på morgonen.
Mina favorit frukter är annanas och mango.
Jag har otroligt många smycken och så men använder dom typ aldrig.
Jag tycker facebook egentligen är skit tråkigt men är ändå inne.
Min favorit affär är hollister, men eftersom att det kostar lite där så har jag inte så mycket där ifrån.
shh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0