Chillin' at home

Tjena babes!
Sitter hemma vid min dator just nu och gör absolut ingenting. Har ätit lite mellis som bestod av en macka och en drickyoghurt. Måste man bli nyttig så måste man. Hihi! Sen så körde jag lite armhävningar och situps snabbt. Ska ju på dansen snart så gör inte så mycket idag. Väntar bara på att hon ska komma och ska packa ner mina kläder. Vet inte vad vi ska göra alla timmar innan men vi kanske åker dit , kollar på dom andra grupperna innan oss och har no life. Det återstår att se i alla fall. Tog en fin lagom bra bild för det här inlägget. Dagens facelook eller vad man ska kalla det. Tycker inte det ser så mycket ut som jag? eller jag kanske bara ser i syne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0