Jag vill inte vara ensam

Är det bara jag som är trött på att vara singel? Okej ska inte klaga för det finns ju massor av värre saker som händer i folks liv, men man ser så många just nu som är så lyckliga, förlovade trots att dom är 15 osv.. 1 år sen mitt senaste förhållande och det var inte ens så äkta. Vill hitta killen jag kan ha roligt med , ha bra stil och alltid vara omtänksam. Men vart är alla? Vill oxo känna mig speciell och guldvärd av killen man älskar liksom. Mina vänner sköter det så fint just nu men ibland vill man ha något extra. Brukar drömma om sånt här hela tiden och det har börjat störa mig nu. Har över 800 vänner på Facebook och massor av kontakter men känner inget speciellt. Antar väl att man får vänta tills det lilla tecknet kommer upp. Och ja jag vet att jag bara snart är 14 för vill inte att ni kommenterar sådana saker. Men kärleken har Ingen siffra, saknar man kärlek så gör man. Och för det andra jag vet att jag inte kommer leva ensam resten av livet så nu behöver ni inte skriva något sånt. Pussar Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0