New in

Var som sagt i stan med mamma idag och vi hade väl en liten mor och dotter dag. Gick runt i affärer, stannade på donken o pratade mycket. Det var jätte mysigt! Då eftersom jag behövde lite nya grejer så är min mamma så söt att hon köper lite till mig.(fast får betala 200 kronor själv, ska inte leka bortskämd nu). Så vi gick in på Gina tricot och där hittade jag ett par jeans som gått på reklam as länge och som jag bara velat ha. Observera att dom ser sjukt fula ut på bild men snyggare på. Så nu är dom mina! Även ett par höga vita sneakers och ett par svarta låga. Köpte även en ny ansiktsskrubb men det är inte så viktigt hihi. Tog lite snabba bilder för jag tänkte bara slappa framför TVn ikväll. Är super trött! Pussar Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0