SheerCover

Godmorgon babes!
Vaknade av mitt alarm för en stund sen och har precis gjort några snabba armhävningar. Känns fräscht och skönt nu så ska sätta mig ner, göra lite tidinställda och sminka mig. Tar lite tid varje dag att sminka sig innan skolan och så, önskar att jag var en kille ibland så man bara kunde slänga i lite vax och sen gå. Hihi! Men kan iaf ge er ett stort tips ni som sminkar er ofta med puder. Prova SheerCover. Det är ett miniral puder som lägger sig nätt och jämt på huden och blir exakt din hudfärg. Det hjälper om man har mörka ringar,födelsemärken etc. Kostar dock runt 400-500 men man kan ju skicka tillbaka burkarna mot dina pengar. Ni har väl inte missat reklamen? Well hoppas ni har en bra morgon för nu ska musiken sättas på och jag ska fixa mig. Pussar♥
Tagen av mooii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0