Snabbt

Jag skriver ett snabbt lite inlägg om mig själv jag också. Eftersom att jag inte hade så mycket tid åt det i morse.
Okej, mitt namn är Sofia Eriksson Larsen (nej inget mellan namn) och är från Norge. Fast eftersom att jag är halv Svensk också så bor jag här med min mamma pappa och lillasyster. På fritiden gör jag inte så mycket, dansar lite då och då fast ska sluta med det och börja på fotboll. Älskar fotboll, hihi.
Gör som nathalie.
Onödigfakta- 167 cm lång och väger ??.
Jag har tyvärr ingen halux som Nathalie utan jag har ett födelsemärke på näsan, hihi som man kan ta bort med laser, men det är något jag inte vågar ännu.
Jag tycker att ni ska stanna kvar här och läsa våran blogg för vi är bäst. Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Julia Forslund

HA FIVE TILL ATT INTE HA NÅGOT MELLANNAMN, UNTZ UNTZ

2012-03-06 @ 18:15:37
URL: http://forslunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0