Underwears - Jeans

No Romeo | No Romeo Dot Print Push Up BraWonderland | Carol Skirt Thong
Visst var dom grymt söta? Själv skulle jag aldrig kunna ha sådana trosor för det är inte 'jag'. Men dom ser ju jätte söta ut på bild iaf! Bh:n oxo faktiskt! Fast den skulle man ju kunna ha, inget speciellt med den egentligen. Tyckte bara att dom små detaljerna gjorde den lite speciell.
Men hittade även ett par grymt snygga jeans jag verkligen skulle kunna tänka mig att köpa.
Sisters Point | Fall Pants
Visst var dom fina? Skulle kunna tänka mig köpa ett par sådana på Nelly.com för bara 399;-. Ganska bra pris för att vara på internet shopping. Nackdelen är väl att jag måste prova för att jag har galet långa ben. Färgen och modellen tycker jag var skitsnygg!
Bh:n är från nelly.com och det är även trosorna. Älskar att tipsa folk på olika saker!
Pussar Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0