Alfabetisk skönhet

Andvänd alltid solkräm när du ska va i solen.
B-vitaminer som kosttillskott är superbra för hår, hud och naglar.
C-vitaminer är också bra för det yttre! Finns i som många redan vet i apelsiner, så drick
De viktigaste i sminkväskan enligt mig är en bra concealer och en bra mascara.
En bra mascara som inte kladdar eller klumpar ihop fransarna tycker jag ska inskaffas.
Foundation som är för mörk är bara så fult! Testa den i affären så den passar din hudfärg.
Gör en egen ansiktsskrubb av citronsaft och socker, blanda och applicera i ansiktet!
Håret, mitt shampoo som jag andvänder är från Nivea.
Inpackning i håret minst en gång i veckan, ger mer näring till håret!
Jordnära ögonskuggor passar till vardags.
Klipp topparna regelbundet för ett vackert och friskt hår.
Le, det bästa och enklaste tipset.
Morot, ät det och du blir brunare (dock inte för mkt)
Naglarna är viktiga i sommar, måla i någon snygg sommarfärg!
Oklippt hår med slitna toppar är ett big NO, klipp dig ofta.
Pröva att måla alla naglarna i olika färger. Hett till en bränna nu i sommar!
Qom inte på ngt.
Rensa bland ditt smink ofta, släng alla gamla produkter!
Släng iväg foundation och allt i sommar, va naturlig!
Tvätta alltid av sminket innan du går och lägger dig.
Utforska färger och smink nu i sommar, Våga andvända färg!
Vatten är jätte bra för din hy, så drick mycket vatten!
X-tra mycket smink? dämpa då restan av outfiten, håret!
Yes, här kom jag inte på något
Zzöömn är superviktigt för huden och för dig själv. Du ser mer piggare ut och är inte så trött
Åhlens säljer märket Viva la Diva, och deras concealer är underbar, TESTA!
Ägna en stund i veckan till skönhet, lägg ansiktsmask, måla naglar osv.
Önska dig en skönhetsbehandling i present.


Kommentarer
Postat av: C L A R A !!!

månadens blogg är avgjord! tack för att ni var med!

se vinnarna här:

http://writtenbyclara.bloggplatsen.se/2012/05/31/8009759-manadens-blogg-ar-blev/#kommentarer

2012-05-31 @ 18:33:17
URL: http://writtenbyclara.bloggplatsen.se
Postat av: Carolina♡

sv: Hejhej, ni har en sjukt fin design! är glad att ni läser min blogg! ni är underbara kram! :)

2012-05-31 @ 18:36:07
URL: http://carolinakockbrundin.blogg.se/
Postat av: nora

SV: hej på er med! kul att höra! :) ♥

jag tycker att ni har en mycket fin designe, verkligen!



KRAM

2012-05-31 @ 18:39:14
URL: http://noramartenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0