Mys i solnedgången

Chacha babes är tillbaka nu!
Sofia kom hem ungefär 2 timmar tidigare än mig men det är för att jag och Oliwia satt och snacka om allt från himmel och jord ute i solen. Om hur våra liv ska va när vi är vuxna osv.. grymt nice faktiskt. Men nu är jag hemma och har precis duschat och gjort mig fräsch så är redo för att mysa framför teven men först måste jag ta något att äta. Har inte ätit sen 4 så nu tycker jag det e dags. Hoppas ni haft en lika mysig avslutning på Onsdagen så hörs vi med bra uppdatering imorgon! Pussar

3 fina bilder från idag.. nice med nya bilder huh?

Kommentarer
Postat av: Anonym

NI SKREV ALDRIG OM ERA FANS!!!!

/arg



Hihi

2012-05-23 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0