New in - Bikini

Hej babes nu är jag hemma iaf och uppdateringen + andra saker ska skötas nu!
Har haft en super mysig dag med Sofia och några andra innan vi tagga till stan. Har lite ont i fötterna för vi har gått och gått men mysigt var det. Vi stannade även till på donken och åt lite mat innan vi skulle kolla igenom det sista för dagen. Dock skulle vi oxo ta en bild med Justin Bieber skylten i Åhlens men dom hade tagit bort den.. Blöööö. Well ska hämta en glass och ladda ner någon film ikväll om det inte blir ändrade planer. Ingen vill ju typ gå ut så.. Men iaf här är det jag köpte.
Mycket finare på än på bild.. tänk er va snyggt med denna bikini och en brun kropp. As nice! Dock skulle jag köpt en annan men denna var mycket finare. Köpt på H&M för 179;- sammanlagt.
Pussar Nathalie

Kommentarer
Postat av: Emilia:)

Hej jätte fin design! :) <3 Kika gjärna in på min blogg ! ;D komentera så kanske ni blir helgens awesome :) (lottar ut på söndag) Kram <3

2012-05-25 @ 19:38:12
URL: http://pluppenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0