Sleepingpills..

Det är exakt vad jag skulle behöva just nu!
Ligger och chillar i min säng just nu eftersom jag inte mår 100% bra. Har sovit i någon timme men ska försöka sova lite mer efter simpsons och family guy. *blink*. Well har suttit och funderat hela dagen på ett nytt träningsschema jag ska införa med mat, träning osv.. Kommer bli grymt! Berättar mer om det när jag är klar för jag är inte helt färdig än. Men ha en super bra Tisdag så hörs vi förmodligen imorgon med en glad och frisk Nathalie!
Pussar

Leker the grudge med mig själv.. orkar inte.

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

gör med folk med 800-1000+ :)

2012-05-22 @ 16:17:30
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0