Bekännelser

Jag älskar att platta håret fast det kan se ut som att jag har helt spikrakt. Men det har jag inte, fast vill inte förstöra håret så plattar bara till fester.
Min klädstil är annorlunda i huvudet men vågar inte ta på mig sådana kläder för är rädd att alla ska tycka jag är ful. Men vi får se lite senare i vår!
Jag har jätte få ögonfransar det är därför jag har eyeliner för annars ser jag osminkad ut med bara mascara.
Min iphone är mitt liv, kan inte fatta att jag levde med min ruttna sony ericsson förut.
Älskar att skaffa nya vänner men är för feg att träffa nya folk.. det suger faktiskt.
Last but not least förut gick jag och mina kompisar alltid till minilivs på rasterna för att köpa godis. Så nu känner han igen oss och brukar ge rabatt hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0