Shaved legs

Har nyss ätit klart min lilla middag och kollar på Simpsons medans jag smörjer in mina ben med coconut cream. Den luktar så sjukt gott och passar ju perfekt med ny rakade ben på kvällen. Det enda som förstör nu är väl mina blåmärken men men allt kan inte vara perfekt. Ska låta håret torka lite mera och fortsätta kolla på tv en stund till. Imorgon är det sovmorgon så kan somna vid 10 utan att vara trött! Det är fan lycka för mig haha. Fast från och med nu ska jag bli nyttig! Jag svär på det, frukt på vardagar lite godis på helger. Wish me luck readers! Men vi hörs imorgon sötnosar och lovar att det ska bli bättre uppdatering pussar Nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0