Tips på ansiktskräm och bristningar

Tänkte tipsa er lite om 2 saker jag använder och som funkar galet bra.

En ansiktskräm som ni kan se på bilden ovan vad den heter.
Man smörjer in ansiktet morgon och kväll men speciellt innan man lägger på pudret/foundation om du nu sminkar dig. Då håller sig huden fräsch och det blir som ett lager och går inte in. Man blir även väldigt mjuk, ungefär som en nyfödd bebis. Skulle tipsa den till er som har väldigt torr och sprucken hud men även om man ska sminka sig. Lägg även lite på ögonfransarna och smörj in det funkar och dom blir som nya. Man kan köpa denna produkt i Åhlens tror jag det var.♥
På bilden ovan ser ni en liten flaska med olja. Det är bio olj och finns på apoteket.
Om man har bristningar på ställen i kroppen så ska man smörja in med den på bristningarna. Smörj in morgon och kväll varje dag i ca 1-2 månader och dom börjar suddas ut. Bristningarna kommer alltid att synas vad man än gör men man kan ju göra så att dom syns mindre. Jag har tyvärr det på rumpan hihi, men dom börjar bli mindre för varje gång jag gör det. Så det här skulle jag rekomendera stort!
Puss Nathalie

Kommentarer
Postat av: ellen

Hej,Joo igår kväll chillade jag bara med massa godis fixade lite saker och så ,Själva??

2012-03-10 @ 10:14:31
URL: http://ezzcape.blogg.se/
Postat av: jenny

vad kostar första krämen? svara gärna på min blogg så jag ser direkt hehe. kram!

2012-03-11 @ 17:09:14
URL: http://aspemo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0