Videoblogg- Gammal dansvideo

Tänkte visa er en gammal dansvideo.
Den är från sommaren 2010 alltså 2 år gammal. Jag och Sofia var på ett dansläger och vi skulle göra steg och stava våra egna namn. Tänk vad mycket man kan förändras på så kort tid! Jag hade även lugg där, kortare hår och kan inte förstå att mamma släppte ut mig. HAHAHA! Utan att skryta tycker iaf jag att jag blivit bättre.. när jag kollar tillbaka på gamla videos vill man ju bara skämmas. Vet inte hur Sofia känner men men! Så kolla videon och säg vad ni tycker.. ni vet ju självklart inte hur jag dansar nu men kan försöka fixa det någon gång.
Eftersom nu är jag ju skit bra så kan fläääsha lite. ;)


Pussar Nathalie

Kommentarer
Postat av: IzabellaEriksson

Hej!

Fin blogg du har! Titta gärna in min blogg, jag har nyss startat den! Innan hade jag en blogg som hette iizabellaeriksson.myshowroom.se

kram!

2012-03-13 @ 18:06:43
URL: http://iizabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0