Crazy day

Hejhej sötnosar!
Uppdateringen efter skolan vart ju inge bra men jag har faktiskt massa anledningar och tänkte börja berätta nu. Direkt efter skolan taggade jag, Oliwia och Blossom hem till mig för att byta om och springa. Gick väl sådär men vårat flås vart bättre. Sedan efter det plingade vi på Nathalie P, gick hem och bytte om, gick tillbaka och fick vänta 45 minuter på att hon skulle bli klar. Men sen behövde vi tagga hem och när jag kommer innanför dörren vrider jag min nagel så det börjar blöda galet mycket och fick ta sprit på det osv.. Hoppas ni förstår! Så min dag har varit lite upp o ner. Hade iaf super trevligt!
Så nu väntar jag på att mamma ska komma hem, laga middag och jag ska ladda ner en film nu så länge och fortsätta med mitt tråkigt 'projekt'. Pussar från mig
Sofia masserade Daniel idag i skolan.. ohlala haha.

Kommentarer
Postat av: VERONICA

sv; tack! eran design är jätte fin :) kram

2012-05-14 @ 21:02:40
URL: http://veroonicamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0