Fotbollsskor

Jag har lite av en kris här liksom..
Efter sommaren ska ju jag och Sofia börja på fotboll vilket vi har bestämt! Men jag behöver typ fotbollsskor någon gång nästa vecka eller veckan därpå för jag måste ju komma in i 'rutinen'. Så kommer nog köra på dobbar först för det är vanligast trololo.. Fast vet inte vilka skor, typ asso hur dom ska se ut. Har lite beslutsångest. Tänkte visa lite olika som det står mellan just nu. Sen ska jag sätta på the grudge nu och kolla med mamma. Trots att jag sett den..
PUMA LIGA FINALE FG SR WHITE  / DARK NAVY
PUMA LIGA FINALE AG BLACK / WHITE /RED


Kommentarer
Postat av: Linda

fina skor:D

2012-05-05 @ 18:57:21
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Anonym

Du behöver ju gräs, grus och inomhus..

2012-05-05 @ 19:28:44
Postat av: Ida - Har frågestund på bloggen!

den nedersta är finast enligt mig ;b

2012-05-05 @ 19:31:57
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0