Learn to know me better

*Jag hatar vispad grädde, eller kanske till en stor chokladkaka tar jag en pytteliten klick. Men usch.

*Har aldrig färgat håret. Eller slingat, tonat något alls!

*Säger alltid till mig själv att jag ska gå upp 3 timmar innan skolan, och så lyckas jag endå försova mig ibland.

*Jag har sjukt dåligt tålamod, eller ibland. Kan bara inte vänta på saker..

*Har alltid haft avbitna naglar, men nu är dom rätt bra faktiskt.
*När jag blir nervös så pillar jag på mina naglar, eller typ börjar skaka som en idiot. Tur att det inte händer ofta.

*Jag tycker det är sjukt snyggt att vara lång! men jag vill va kortare för har inga vänner i min längd.

*Hatar sprutor! Men jag är alltid lugn.. vet inte hur det går ihop faktiskt. :o
Pussar från Nathalie! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0