Get to know me better

UTSEENDE
Hur lång är du? Ca 178, om inte mer
Ögonfärg?  Blå, gröna och lite grå.
Hårfärg? Har alla typer.. Blont, ljusblont, ljusbrunt och mörkbrunt.
Är du nöjd med ditt utseende? Ibland, men blir ofta avundsjuk på andra tjejer
Är du mogen? Ja självklart!

FRITID
Du kör handboll/basket? Nej.. nevverr
Du kör fotboll/innebandy? Ska börja på fotboll såå bitches
Du är ofta med kompisar? Jaaa för fan

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? Älskart!
Kyssas? Om det är någon jag gillar 
Prata? Jaaaaa alla dagar
Sova? Nja, bara om vädret suger utomhus
Gå upp tidigt? Big No
Lyssna på musik? Min drog faktiskt
Vara ensam? Sometimes, beroende på om jag e sur eller ej
Att vara kär? Ja det kan ju va härligt ibland.

HYGIEN
Hur ofta duschar du? Varannan dag
Använder du deo? Alltid, eeuuw annars
Brukar du borsta tänderna varje dag? Ja det är min favorit!

KÄRLEK
Är du kär? Nej
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Inget minne av det
Är du rädd för kärleken? Rädd och rädd, man vill bara inte bli sårad.

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? Never ever
Snusat? Usch nej
Tycker du att det är coolt att supa? Sååwwklaart! Nej det är skit töntigt
Har haft oskyddat sex? Vad tror du?..
Pussat en tjej? Yesbox
Gråtit inför mer än 10 personer? Jag har gråtit inför hela skolan om de räknas
Smygit ut? Ja badass
Sovit bredvid någon av samma kön? Såklart
Sovit brevid någon av motsatt kön? Yes
Gråtit dig till sömns? Har hänt flera gånger
Skrikit ord som fitta och slampa till någon? Ja, säger det varje dag ungefär. :(
Slagit någon på skoj? Japp
Varit på sol semester? Jaaa
Inte sovit på en hel natt? Ja för man e ju cool
Varit på sjukhuset? För många gånger
Bråkat med en vän? Ja, förra året var det typ standard varje dag

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? Coca Cola
Tv/Data? Data
Blå/Rosa? Rosa

FRÅGOR
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Njaa, eller jo min gamla klass
Är du singel? Yes singel as fuck
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN…
Hånglat med nån riktigt ful: Nej det kan jag inte påstå
Gjort något riktigt dumt: Alla har väl det?.. 
Åkt ambulans: Ja badass over here
Gjort nåt olagligt: HAHAHA ja..
Sagt jag älskar dig och menat det: Jaa
Är du ensam nu: Neej
Vill du gifta dig: Yes
Vill du ha barn:  ja 2 göörls.. eller ja venne men 2 iaf.

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: Jag haha
Såg dig gråta: Guldfiskminne
Fick dig att gråta: Sofia
Smsade dig senast: Emil


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Kramat någon:  Jaa många
Pussat någon: Näää
Köpt någonting: Ja fotbollsgrejerna

Saknat någon: Alla dagar

HAR JAG?
Digitalkamera: Ja en rosa.. mihih
Egen dator: Såkkllart
Könssjukdom: Alla typer.. nej.
Bra kompisar: DOM BÄSTA I HELA VÄRLDEN!


Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Hoppas du har en finfin torsdag :) Kramisar Carro

2012-06-07 @ 13:00:42
URL: http://quiethell.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0