hungrig

Godmorgon!
Eller godmorgon och godmorgon.. Vi vaknade kanske för 2 timmar sen men vi satta oss i soffan och började spela. Största nördarna! Nathalie kanske sover här igen, det beror på om vi får gäster eller inte, vi får typ veta det om en timme och det får ni också. ;) Igår så snackade vi massa, dansade sjukt mycket så att jag va tvungen att byta tröja o grejer, sen kom två killar hit vi kollade på film och sen aa. Inget mera speciellt, hehe. Så nu ska jag ta och fixa något att äta åt oss, fast jag har ingen anning om vad. Ska söka runt på google, hahaha mobbad.
Bjuder på min facebook profilbild.
Skulle jag passa i kortare hår?...
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0