mina förebilder - S

Nu tänkte jag dela med mig om mina förebilder. Jag har inte en utan flera. Dom visa bra saker på olika sätt.
Tyra Banks
Hon säger att man inte behöver vara smal o allt sånt skit för att kunna bli model. Med andra ord man  ska inte behöva vara smal för att för uppmärksamhet. Dessutom är hon hur vacker som helst. Men hon säger så mycket fina saker hela tiden.


Justin Bieber

Många tycker att jag är konstig för att jag har en kille som förebild men jag bryr mig inte. Han evt exakt hur människor ska behandlas, hur man får dom att bli glada osv. speciellt sina fans. Ååååh, han e så snygg också!

Blake Lively
Hon är nästan som Justin också, hur snäll och trevlig som helst, inte för att jag har träffat henne eller så, men så som hon verkar vara och så. Henne finns det faktiskt inte så mycket speicellt med utan att jag helt enkelt bara ser upp till henne. Har läst väldigt mycket om henne.
6.jpg

Och till sist, Jessica Lowndes
Jag såg henne på en hemsida förut och lite skvaller om henne så började läsa lite sådära, och tyckte att hon var jätte intressant. Hon har ett sjukt fint leede också och att hon sjunger fint! Hon är skådespelare med, i serien 90210. Jag vet inte vad felet är på mig, men personer blir bara speciella för mig.





Kommentarer
Postat av: cajsa och beda

jag älskar också justin!

2012-03-10 @ 00:05:29
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0