Sanningen är att..

.. Jag måste alltid säga godnatt sist när jag ska sova. Speciellt till min mamma, får skuldkänslor annars. Sjukt konstigt..
.. Jag kan inte något alls om P.S eller så, känner mig helt noob assoo. Men ska lära mig mer idag.
.. Jag ska börja på fotboll med Sofia men vågar inte fråga min pappa om skor och kläder. Random fact.
.. Jag Älskar när folk ler med tänder på bilder, tex som man kan se på stranden eller typ facebook. Men själv så ler jag aldrig med tänder. Strange.
.. Jag har ungefär 5 olika färger i mitt hår. De är ljusblont, mellanblont, mörkblont, ljusbrunt och mörkbrunt utan att jag slingat det i hela mitt liv.
.. Jag brukar sova på en sida av sängen när jag är ensam, men så fort jag har en kompis här brukar jag ta upp större delen av sängen.
Nu vet ni lite mer om vem jag är och vilka konstiga vanor jag har. Hihi hörs snart babes!


Kommentarer
Postat av: C A R R O

Superfin blogg och design! ha en bra dag :)

2012-05-27 @ 11:14:01
URL: http://carrrolindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0