-

Nu tänkte jag ta upp en fråga som jag faktiskt fick på facebook för någon dag sedan. Frågan lyder såhär:
Hur tar du hand om ditt hår? Några speciella produkter?

Hur jag tar hand om mitt hår? Jag gör faktiskt inget speicellt, jag andvänder shampoo och balsam när jag duschar sen gör jag faktiskt inget mer. Inga hårinpackningar eller något. Jag anser att när man använder alla dom dära skit sakerna i sitt hår så blir det inte så mycket bättre, ditt hår ska vara naturligt och behöver inte massa olika produker. Om jag ska vara ärlig så har jag ALDRIG haft en hårinpackning i mitt hår. Så mitt tips till er är att försöka så mycket som möljligt att bara använda shampoo (med massor av b-vitaminer) och balsam. Själv andvänder jag shampoo från tresemme (jag lovar er, efter ett tag när man använt den så känner man skilnad!) och ett vanligt balsam från head and shoulders.  hihihi
// -SOFIA


Kommentarer
Postat av: anilorak

Snygg blogg! :)

2012-04-03 @ 12:34:39
URL: http://anilorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0