Chillin with ma homiies

Nu trodde ni jag var med några kompisar va? Men så är inte fallet!
Jag är så forever alone att mami var så söt så hon sprang ner till filmkedjan och köpte cola,en chokladkanin och en daim glass till mig. Weho! Älska livet! Så ligger och chillar på terrassen med glassen i handen och lyssnar på lite musik samtidigt. Ska snart ta tag i mig själv och köra lite workout snabbt innan jag hoppar in i duschen och gör mig fräch inför imorgon. Det var ingen dans idag, eftersom det var X-Factor audition för dansare. Dom höll på att fråga mig om ja hade sökt osv, liksom skulle inte tro det? om några år kanske det är jag som är med.. vem vet? *blink*
Men nu ska jag ta tag i allt istället för att lata mig och det gäller även uppdateringen för den suger, men inte statistiken så keep on going readers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0