Cozy night

Är hemma nu och är helt frusen!
Usch vad kallt det var ute, fick ta fram min vinterjacka när jag egentligen borde kunna ha skinnjacka. :(
Vi hade iaf jätte trevligt ute och hittade inte på så mycket förutom att vi chillade på resturang och sedan gick vi ut och sjöng. Våran vanliga standard dag hihi.
Men nu är jag hemma och sitter i min sköna säng med ett tjockt täcke, en stor flaska vatten och simpsons på tv.
Ska se om det börjar någon film snart som jag kan kika lite på eftersom vi har sovmorgon till 9 vilket är nice. Så ska ta och tvätta av sminket snart för att bara mysa på liksom, ska blogga mycket bättre imorgon för då ska jag vara hemma och göra läxor. Ni får ha en super bra kväll och så hörs vi nog imorgon bitti.

Pussar Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0