Giorgio Armani

Jag måste verkligen tipsa er om världens bästa parfym och handkräm som luktar så himla gudomligt och sitter lukten sitter kvar 24 timmar. Det bästa är att man måste bara ta ett sprut av parfymen eller en liten klick av handkrämen. Så den håller ju riktigt länge! Det är kanske inte något man går runt med på vardagar men till lite speciella tillfällen eller när du vill känna dig extra fin. Då rekomenderar jag verkligen Giorgio Armani produkterna jag har här hemma. Fick dom av min pappa i julas och dom gick väl på 1000 lappen skulle jag tro. Kanske ingenting alla har råd med men man kan ju alltid önska sig på sin födelsedag aight?

-Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0