Godmorgon sunshines!

Sovit gott? Det har vi gjort iaf!
Nu är vi vakna och började våran dag med att prata om lite mardrömmar(sofias),barnprogram och åt lite chips till det. Chill Söndag kommer det här verkligen bli! Vi ska väl inte göra så hemskt mycket idag utan bara typ kolla på tv och sen vet jag faktiskt inte, det återstår att se. Hoho! Jag valde att stanna hemma idag oxo för att vila upp min fot och mitt knä, med tanke på att jag har dans idag så ville jag helst inte fucka upp de totalt. Får väl hoppas på att det läker så ja kan dansa igen men ni får iaf ha en super bra dag bloggläsare så hörs vi snart med lite super roliga inlägg. Kramar ifrån oss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0