hollister

Som sagt igår var jag i täby, gick runt där lite. Fick manikyr, och shoppade. Jag gick direkt till hollister och fick med mig ett par jeans och två linnen. Allt gick väl på typ 1100. :) Älskar jeansen verkligen! Så mysiga, och sköna. Love love love. Hhihihi. Här nedanför får ni bild på det jag köpte, jeansen tog jag bild från hemsidan, lite svårt att fota jeans. Orkade inte ta av mig dom. Allt kommer användas jätte mycket! Nu ska vi fira mamma här hemma eftersom att hon fyllde år i torsdags så det kommer lite folk hit. Senare vid typ 20 över 1 åker jag till hagsätra för att vara med pä och kolla på en fotbolls match, men jag kommer sova hemma idag. Känner att det behövs. Så jag uppdaterar när jag kommer hem. Fast jag ska fixa något tidinställt inlägg. Pussar

Kommentarer
Postat av: - J U L I A ♥

- Hur mycket kostar jeansen? :)♥



Kram ♥

2012-04-28 @ 21:09:37
URL: http://julisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0