kycklingsallad

Fixade en snabb kyckling sallad förut med bara kyckling och sallads blad. Hade ingen ork att fixa massa olika grönsaker. hihihi, idag blir det stan med Nathalie hon skulle köpa något så jaaapp. Imorgon så åker jag till Norge, kommer säkert hem på lördagen. Eftersom att jag inte kommer att blogga där kommer jag att fixa minst 3 inlägg till er på fredagen och lördagen. Andledningen till att vi åker är för att jag fick en ny kusin igår, super söt! Så vi ska åka och hälsa på henne. Jag har med mig min kamera så jag ska ta så mycket bilder det går, bara för att. Nu ska jag sminka mig lite snabbt och tror att jag åker mot nathalie efter det.
Bjuder på en osminkad bild.


Kommentarer
Postat av: ANDREA STIGELL

sv; hej & tack desamma!

eran blogg var också superfin, allt bra? :D

2012-04-12 @ 17:51:40
URL: http://andreastigell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0