Nästa; städa hela lägenheten

Shooo!
Nu är jag vid liv och har precis sagt hejdå till Blossom och Oliwia. Vi hade skit roligt igår och nu känns det som största baksmällan efter 4-5 timmars sömn. Hoho vi dygnade till 7 på morgonen, grymt va? Det måste vi göra om! Så nu tänkte jag berätta lite snabbt om min dag och hur den kommer att se ut. Jag ska städa hela lägenheten eftersom mina älskade vänner typ glömde att hjälpa mig, sen ska jag duscha, ära frukost och blogga lite tidsinställda så ni har något att läsa medans jag är busy. Sen senare ikväll kanske jag sover hos Sofia vilket jag verkligen hoppas på för vill köra donky kong.. Men aja de får vi se. Ha det bra pussar Nathalie. Förresten vad tycker ni om mitt hår?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0