Pancakes

Ni hörde rubriken bloggläsare!
Står och lagar pannkakor till lilla mig just nu för jag blev väldigt sugen på det just nu. Hoppas bara dom blir goda! Och så små skriker jag för mig själv för att jag har förstört 4 stycken.. det går inge bra. Aja vi får väl se. Ska ta och ta ut mina flätor jag gjorde om i morse om typ 1 timme och bege mig iväg till ica för att handla kladdkaka och hallon. Känner att efter jag varit vaken i typ 22 timmar behöver jag lite extra gott och fräscha upp mig med bodylotion osv. Det blir den sista myskvällen för mig själv med pannkakor, gott till kvällen, fräscha upp mig tills mami kommer hem. Ha det så bra så ska jag försöka fixa lite 'sno stilen' eller något liknande till kvällen.
Någon av er som fått era påskägg än? om ni fått dom vad innehöll dom för gott detta år?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0