Ryggproblem

Tjenare sötnosar sovit gott?
Vi får väl hoppas det! För idag är det ju nämligen dagen innan helvetet. Nej skojar bara men skolan börjar ju imorgon och kan nästan förstå att det är ingen som längtar efter det. Det positiva är iaf att nu är det vårvärme och snön smälter i rasande fart så yey! Men sån tur har inte jag tyvärr..
Jag har så sjukt ont i ryggen att jag rör mig som en gammal gumma och jag vet inte vad som har hänt. Vet inte hur jag ska klara dansa och stå plankan i 2 minuter. Men äsch det är mina problem och ska inte ta ut det över bloggen. Well jag ska ta och göra lite frukost och sen fixa 1-2 tidinställda så hörs vi ikväll när jag är hemma. Pussar från eran Nathalie

Kommentarer
Postat av: ninni

Stort tack för att du medverkade i dagens blogg! Kolla om det var du som vann här:

http://ninniisabella.blogg.se/2012/april/ikvall-blir-vinnaren-av-dagens-blogg.html#

2012-04-15 @ 11:34:24
URL: http://ninniisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0