Säg att du älskar mig

Oliwia gick för en timme sedan ungefär och vi hade roligt som vanligt. Alltid samma grej med den bruden alltså hoho. Vi var ute och gick som nolifers och bara snackade lite sen så bestämde vi oss för att kolla på film så vi laddade ner en svensk drama. 'Säg att du älskar mig'. Usch vad hemsk den var! Den får helt klart 4/5 stjärnor.. Den rekomenderas till dom som tål våldtäckter och bara hemska saker om tonåringar. Säger inge mer för då blir det ju tråkigt för er? ;) Och så tog vi lite ego bilder hihi, så nu sitter jag här med min kladdkaka + hallon och på tvn rullar inside man. Har redan sett den men whatever.
Idag ska jag iaf sova tidigt eftersom jag har träning imorgon och ska hem till farmor på middag så kommer sofia få sköta det mesta. Kärlek till er så hörs vi imorgon bitti!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gahh vilken bra blogg! Dööör eran"Header" är bara FÖÖR fin!

Och ni två är ju grymt söta! ;) Tänker besöka denna blogg varje dag! Den är bara sjukt grym asså!

//Alexandra

2012-04-14 @ 22:51:38
URL: http://livetenligtalexa.blogg.se/
Postat av: jewelry and agony

Sista chansen att vara med i tävlingen om ett korsarmband, vinnaren dras imorgon!

Scrolla ned på min blogg för att hitta tävlingen

2012-04-14 @ 23:08:23
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0