Snyggt inför vår/sommar

Tänkte visa er lite vad som är inne i år till våren..
Just nu spöregnar det ju så det är ju ingen vårkänsla men snart kommer den nog!
I år är det iaf inne med pastellfärger på kläderna. Tex en rosa färgad top med ett par blåa jeans och lila klackar + lite silversmycken till. Grymt snyggt men det är inget som passar mig tyvärr. Man kan hitta olika plagg på gina tricots hemsida, där har dom verkligen gått in i pastellens värld.
Men tänk er själva va snyggt i vår/sommar med massa färglatt i garderoben? Det blir man ju så sjukt glad över, och det kostar ju inte så mycket heller.
Märkeskläder behövs inte för att se bra ut tycker jag!
Förlåt för mina sjukt fula collage eller vad man ska säga. Men ska ladda ner gimp så fort mitt internet vill sammarbeta med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0