Tack mami!

Vaknade för några minuter sen och var på sämsta humöret liksom. Sen såg jag att mamma hade köpt en kärleksmums och så fick jag 2 biobiljetter. Tack Mami älskar dig! Det är som att hon kände på sig att jag mådde lite sådär. Perfekt, så nu sitter jag i min sköna onepiece och äter min kärleksmums framför ett avsnitt av 'friends'. Berättar dagens planer lite senare ska bara vila upp mig och försöka glömma bort att det fortfarande regnar ute. Ha det bra så länge! Pussar från eran Nathalie


Kommentarer
Postat av: Amelia ~ photography ♥

Åh, tack så mycket!! :)



gud vad gott med kärleksmums!!! :D

kram!

2012-04-13 @ 13:47:41
URL: http://ameliaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0