Hata hata hata göteborg

Okej nej det var en helt opassande rubrik och jag har inget emot Göteborg men det finns en ramsa som går så ni har väl hört? Okej de var inte det jag skulle prata om just nu!
Skulle prata om alla äckel som man tror e normala när man accepterar på facebook. Och nej jag accepterar inte alla så tro inte att jag e största addaren nu. Men iaf dom flesta brukar fråga vet du någon som vill tjäna 100.000 så ligg med min kompis man ba ja ellerhur? Va e det för jävla fråga? Speciellt till minderåriga.. det är bara min åsikt. Vissa andra kanske tycker det e inget märkvärdigt men ja spyr och spottar på dom.

Kommentarer
Postat av: Leg

Omg Nattis det är samma kille som skriver till mig! Han tror liksom att man säljer sig själv för flera tusen kronor :s han är sjuk! ♥

2012-06-02 @ 19:04:03
URL: http://legks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0