1-60

1. Hur gammal är du om fem år? Myndig mohiih

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? The whole serbian familly.

3. Hur lång är du? 178,1 prick

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Black Hawk Down

5. Vem ringde du senast? Mi Madre

6. Vem ringde dig senast? Alfredoo

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? '' logga in på chatten bejbo''

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms is tha shit

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda long time ago

10. När såg du senast din mamma? 10 minuter sen typ

11. Vilken ögonfärg har du? Blå,grön,grå och orange

12. När vaknade du i dag? Cirkus kvart i 7

13. Vilken är din favoritjulsång? Snaps låten! :D

14. Vilken är din favoritplats? Min säng 

15. Vilken plats föredrar du minst? Under min säng

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I donkens städskrubb

17. Vad skrämde dig om natten som barn? ingenting det var mer jag som skrämde natten

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Tror det var när ett glas föll ner på golvet och alla kastar sig som matrix för att fånga det.

19. Hur stor är din säng? 190x2

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar men ska skaffa en ny bräh

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med en stor tröja och trosisar hihi

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 hihi

23. Hur många landskap har du bott i? 1 såklart

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, ibland strumpor

26. Är du social? Ja mot alla jag känner, lite för social

27. Vilken är din favoritglass? Ben and jerry älska!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka med grädde och hallon

29. Tycker du om kinamat? Självklart! ni hao! eller va det där japanska..

30. Tycker du om kaffe? Nej, men vill prova chailatte

31. Vad dricker du till frukost? Oboy! Inga tunga kläder, solen skiner idaaaåå..

32. Sover du på någon särskild sida? Upp ner fram tillbaka sidan och andra sidan

33. Kan du spela poker? Såklart!

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja fast inte med alla

35. Är du en beroendemänniska? Av kameler ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nääää

37. Vill du ha barn? Har ju redan 25 stycken

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite franska ,lite tyska och lite serbiska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej! jag skadar mig aldrig

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, gillar sushi

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och godis

42. Äger du dyrbara smycken? Ja eller gav dom till mamma

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Din mamma

44. Kan du rulla med tungan? Jaa för jag e tung

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv

46. Sover du med gosedjur? Nej men 3 stycken vaktar mig

47. Vad har du för ringsignal? Iphonie du vet den alla har..

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja eller tror det

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt ruttna äpple

50. Flirtar du mycket? Yes

51. Kan du byta olja på bilen? Ja äkta mekaniker

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Alla gånger från fyllan..

53. Vilken var den senaste boken du läste? Afrodite något

54. Läser du någon dagstidning? Nope

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men snart veckorevyn

56. Dansar du i bilen? Ja jag slår klackarna i taket!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? The voice, hiphop and R&B

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En sol

59. När var du i kyrkan senast? Typ 1-2 år sen

60. Är du lycklig? Jaaaaaaaaa

Jag var inte så himla seriös på alla frågorna så förlåt mig!

423118_347757291932208_305992352775369_997381_466418881_n_large

Cepe bild hahahahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0