Alicante v.21

Biljetter bokade och längtan är på top!
Ska till Alicante som ligger i Spanien v.21 med pappa och hans tjej. Vi ska bo på lyxhotel som ligger på stranden och har ett shoppingcentrum precis i området och massor av resturanger. Hur nice låter inte det va?
Kommer bada, sola, äta god mat, shoppa galet och såklart ta massor av bilder! Man får ju inte glömma bloggen.
Men kommer inte kunna blogga den veckan så i slutet på Juli kommer Sofia få blogga och jag ska göra så många tidinställda som möjligt. Det var säkert 3 år sen jag var utomlands i ett varmt land så det här kommer jag verkligen se fram emot under hela våren och sommaren.
AAAH! Jag kan inte vänta, blir bara så glad när jag tänker på det!♥

Pussar Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0