Breakfast

Frukost på sängen nu då!
Fast det var jag som fixade frukosten.. forever alone.
Jag klev ur duschen för ett tag sen och har rakat benen osv, så nu känner jag mig fräsch och redo för en galen helg. Ska bli så chill idag med lilla mysan(sofia) vi ska dricka powerking och ha musiken på högsta, köra zumba hihi. Kanske gå ut mitt i natten och tagga till donken haha standard. Men denna helg ska bli bäst iaf! vet inte varför men är så sjukt glad. Vaknade på rätt sida idag verkar det som än så länge. Hoppas det håller i sig..
Nu ska jag ta och börja sminka mig och välja outfit för idag, hoppas molnen spricker upp för jag börjar se en liten sol skina. Hörs senare pussar Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0